عشق حقیقی

یه جایی واسه تنهائیام

عشق حقیقی

یه جایی واسه تنهائیام

چقدر دلم برای کسی تنگ نشده...!

 

 

چقدر دلم برای کسی‌ تنگ نشده هست
چقدر بی ‌تاب لحظه ‌های دیدنش نیستم
ای وای که چقدر دلم برای بوسه ی بی‌ امانش از بازوانم تنگ نشده هست!
...چقدر از اندیشیدن به زلف هایش خسته نمی شوم !
ای وای که چقدر دیگر دوستت ندارم...!
خیال مکن که خیال نمی کنم
آری
خیال می ‌کنم که ترکم نمی کنی‌
خیال می ‌کنم که با منی‌،ترانه ای
تو بهترین بهانه ای
خیال می ‌کنم که نمی سوزانی
و چه خیال نابی که خیال می کنی‌ نمی شکنم!!!
آری...
هنوز خیال می کنی‌ که نمی شکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
................ جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

فکر کن شد !‌میتونی بازم عاشقش بمونی ؟‌

شک نکن ! ولی نمیتونم طوری رفتار کنم که متوجه بشه بازم دوسش دارم !!
شاید میخوام پشیمون شه و به اشتباهش پی ببره...

.... پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 07:01 ق.ظ

میدونستم ...
همشو ...

از کجا میدونستی ؟!!

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 07:37 ق.ظ

این یه رازه

ابراهیم- حاج محمدی پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 12:10 ب.ظ http://27042704.blogfa.com/

خـــــدا جـــــنون عشـــــق را نهـــاد در نهـادها

برد بـــــشر از این جنون چه توشه ها و زادها

چه غصّـــه ها زعشق شد نصیب جان عاشقان

چه قصـــــه ها کــــه زاید از مرید ها ، مرادها

حکایـــــت دل مـــن و شکنج زلف توست چون

حکایتـــــی کـــــه هســـــت بیــن بیـدها و بادها

به التـــــیام زخـــــم دل نداشـــــت مرهـــم آبرو

به زخم کهنـــــه می کنـــــد مگر اثر ضمـادها ؟

سپـــــاس گـــــو خـدای را دلا چــرا که هیچگاه

بـــــه گنـــــج مـــــاتم تـــــو بـو نبرده اند شادها

چه لطمـــــه می زنـد به دل جدال عقل خیره سر

چه بهــــره می رسد به عقل از این همه عنادها

به داغ لالـــــه هــا کــه در کویر می کشند عطش

قســـــم کـــــه عشـــــق نیســت از تبار اعتیادها

به عین وشین وقــــاف هم قسم که جان نمی رسد

به قـــــاف وصــــل دوست جز به طــوق انقیادها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد