عشق حقیقی

یه جایی واسه تنهائیام

عشق حقیقی

یه جایی واسه تنهائیام

تنهایی ...

دیر گاهیست که تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام وسعت درد فقط سهم من است بازهم قسمت غم ها شده ام دگر آیینه ز من بی خبر است که اسیر شب یلدا شده ام من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنها شده ام... 

 

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم ...

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا.... در تنهایی تنها با خاطرات تو زندگی میکنم . . . 

 

 

آرزوی من اینست 

از سفر نگویی تو 

¤

تو هم آرزویی کن 

اوج آرزویی تو 

¤

آرزوی من اینست
مثل لیلی و مجنون 

¤¤

پیروی کنیم از عشق
این جنون بی قانون 

¤¤

آرزوی من اینست
زیر سقف این دنیا 

¤¤¤

من برای تو باشم
تو برای من تنها
 ¤¤¤

 

 

از وقتی که رفتی چشمهایم
همانند یک کودک بچه خودشان را خیس می کنند!!
یادت هست وقتی در آغوشم بودی و چشمانم خیس می شدند میپرسیدی چرا؟ و من تنها آرام آرام گریه میکردم ، گریه هایی برای روزهای نبودنت...  

شاید یه کسی شبها برای اینکه خوابتو ببینه به خدا التماس میکنه!!

شاید یه کسی به محض دیدن تو دستش یخ میزنه و تپش قلبش مرتب بیشتر میشه!!

مطمِئن باش یکی شبها بخاطر تو تو دریایی از اشک میخوابه!! ولی تو اونو نمیبینی؟؟ شایدم هیچ وقت نبینی ... 

 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

روز مادر یعنی...

به تعداد همه روزهای آینده تو، دلواپسی

به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری

بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد

بهانه در آغوش کشیدن او که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود...

روز مادر مبارک
......................
منتظر حضور پرمهرتان در کلبه حقیرانه ام هستم.

شاد باشی.

مسپاسو یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.maspaso.com/?rgm=vahid1391

براتون یه پیشنهاد دارم
من تو یه سیستم عضوم که به 4 دلیل دارم بهتون معرفیش می کنم:
1- به خاطر اینکه توی اون سیستم می تونی در فروش محصولات سایت سهیم باشی و پورسانت بگیری
2- در ازای هر زیر مجموعه ای که بگیری 800 تومن به حسابت واریز میشه
3- اینکه اگه زیر مجموعه هاتم زیر مجموعه بیارن 400 تومن واسه هر کدومش بهت میده
4- اینکه زیر مجموعه هاتم اگه چیزی رو بفروشن به تو هم پورسانت میرسه
حالا خودت فکر کن درسته که تو این سیستم عضو نشی؟
من اگه جای تو باشم همین حالا عضو میشم چون هم به نفع توئه هم یه کمکی به من کردی

http://www.maspaso.com/?rgm=vahid1391

ریحانه یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://reyhane-69.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممممممم
خیلی خوشگل بود متنشو عکساش رامین جونممممممممممممممم
:)
خیلی ماهی و گلی و سیگلی :">>
موفق باشی گل من

سلام...
ممنون از لطفت ریحانه جان... زنده باشی و پایدار..!!

برای رسیدن به موفقیت باید مثل زمان کودکی کنجکاو باشید."انتونی رابینز "

دخترک آسمانی دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://dokhtarkeasemani.blogfa.com/

سلام...
واقعا جالب بود
هم عکسای جالب
و هم شعر جالب
بازم به من سر بزنید
خوشحال میشم.

صابر دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام عزیز...

باز دردل این تنها رو به تنهایی تازه کردی بدجوری

چقدر زیبا می نویسی

سلام...

چه کنم که غیر از این کاره دیگه ای بلد نیستم امیدوارم منو ببخشی...

ممنون از لطفت...

دریا جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

طلوع بی شمار معرفت باش
به شهری که رسومش بی وفاییست
سرم سرگرم تصویر تو گشته
به آن حدی که اسمش بی نواییست.
............................................
سلام
خوشحال میشم به کلبه ی من یه سر بزنی... آخه آپ کردم... زودی بیا...
شاد باشی

ریحانه جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://reyhane-69.blogfa.com

اگه ادم قیمتی داشته باه کسی حاظر نمیشه بهش خیانت کنه

dani جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 02:06 ب.ظ http://eshghe-arosaki.blogfa.com

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ عشق کاغذی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤______¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

دخترک آسمانی شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://dokhtarkeasemani.blogfa.com/

سلام...
...........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................
به منم سر بزنید

دریا یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

تو را گم کرده ام٬ امروز... و حالا لحظه های من... گرفتار سکوتی سرد و سنگینند... که تا دیروز به عشقت می درخشیدند... نمی دانی چه غمگینند... چراغ روشن شب بود... برایم چشمهای تو... نمی دانم چه خواهد شد... پر از دلشوره ام... بی تاب و دلگیرم... کجا ماندی
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
سلام
وب رو بروز کردم... خوشحال میشم یه سر بزنی.
شاد باشی

ریحانه سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://reyhane-69.blogfa.com

تو بارانی من باران پرستم تودریایی من امواج تو هستم اگرروزی بپرسی باز گویم: تو من هستی و من نقش تو هستم

سیما سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

امروز دلم گرفته بود .... کلی با اهنگ وبلاگت گریه کردم ...
یه خواهش ... یا اهنگ وبلاگتو عوض نکن یا اگه هم میخوای عوضش کنی بگو اسمش چیه که من پیداش کنم

ممنون از لطفی که نسبت به وبلاگ خودت داری...
خیالتون راحت این آهنگ و عوض نمیکنم ...اگر هم اسمشو خواستین میتونین از پایین وبلاگ کمک بگیرین...
موفق باشید و شاد...

dani پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://eshghe-arosaki.blogfa.com

´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
ببخشید که چند روز نبودم آخه چند تا امتحان سخت داشتم
این چند تای آخریش آسونه از این به بعدهر روز
ساعت 6بعد از ظهر اپ و منتظر حضور گرمتان به همراه
نظرات هستم
به امید دیدار

دریا جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

یکی داشت و یکی نداشت
اونی که داشت تو بودی و اونی که تو رو نداشت من
یکی خواست و یکی نخواست
اونی که خواست تو بودی و اونی که بی تو بودن را نخواست من
یکی آورد و یکی میاورد
اونی که آورد تو بودی و اونی که به جز تو به هیشکی ایمان نیاورد من
یکی موند و یکی نموند
اونی که موند تو بودی و اونی که بدون تو نمی تونست بمونه من
یکی رفت و یکی نرفت
اونی که رفت تو بودی و اونی که بخاطر تو توی قلب هیشکی نرفت من
.............................................................
سلام
منتظر حضور پر مهرتون در کلبه حقیرم هستم
شاد باشی

مهسا یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://resayeleily.blogfa.com/

سلاااااااام گلم!!!
بدددددددددددددددددددوبیا!!!!
بالاخره آپیدم!!!!!!!!!!!!!!
زووووووووووووووووووووود!!!!
یاللللللللللللللللللللا!!!!
همین الان!!منتظرم!!نظر خوکشلتم ببینم هاااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!

مهسا دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://resayeleily.blogfa.com/

مررررررررررر30 اومدی وب خودت عزیزم!!!!!بازم بیا خوشحالم میکنی!!!!بابای گلم

دخترک آسمانی سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://dokhtarkeasemani.blogfa.com/

سلام...
@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@
خوشحال می شم به منم سری بزنید
[گل][لبخند][بدرود]

dani چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 04:35 ب.ظ http://eshghe-arosaki.blogfa.com

خوشبختانه و یا متآسفانه

بگم خبرو ؟

نمیگم

بگم ؟

باشه میگم

وبلاگ به یک آدرسه دیگری منتقل شد چون هم اسمش قشنگ تر و یهترو ساده تر بود اون رو اتتخاب کردم

دوستانی که تو لینک این وبلاگ بودن به لینک اون وبلاگ در میان و دوستان با اسم {نایس دات بلاگ دات کام} لینک کنن وآدرس وبلاگ جدید
www.nice.blogfa.com
به امید دیدار

سعید پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 01:32 ق.ظ http://grave-stone.blogsky

توی بهت شب و تهایی من
به سر من دست نوازش کشیدی
ولی با رفتن ای هستی من
هستی منو به آتیش کشیدی!


برقرار باشی و سبز رفیق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد