عشق حقیقی

یه جایی واسه تنهائیام

عشق حقیقی

یه جایی واسه تنهائیام

آخرین سین...

 تو نبودی و چه سخت
امسال اومد و گذشت
همه ماه و شب و روز
با خیال تو گذشت
 
با خیال داشتنت
با خیال بودنت
با خیال موندن و
از چشات سرودنت
 
بوی بی کسی میده
غمِ لحظه لحظه هام
چه غریبه ام با این
خنده ی روی لبام
 
سهمم از حضور تو
شب و خوابِ خنده هات
نیستی ، اما دل من
توی خوابم ، پا به پات
 
یه شبم به خواب نیای
به خدا دق میکنم
همه ی آسمون و
واست عاشق میکنم
 
یه طرف هق هقِ من
اون طرف اشکای اون
همه ماتم میگیریم
من ، خدا و آسمون
 
سر به پشت پنجره
گریه شو نگاه کنم
L  و  O و V و E
روی شیشه ، هاه کنم
 
میدونم پاک میشه این
جمله ی روی شیشه !
ولی دوس داشتن من
موندگاره همیشه
 
اما  شرمندگیمو
تو دل چی جا کنم؟
مگه میشه بغضامو
ساده حاشا بکنم ؟
 
شرمِ اون جمله ای که
چرا هفت سین خونه
همیشه یکیش کمه
کِی به یادت میمونه؟
 
سرِ خاکتم  الان
سینِ آخرمونه
یه دونه شمع و گلاب
کلّ دارایی مونه !

  

 ***

کسی را که خیلی دوست داری، زود از دست می دهی پیش از آنکه خوب نگاهش کنی. پیش از آنکه تمام حرفهایت را به او بگویی ، پیش از آنکه همه لبخندهایت را به او نشان بدهی مثل پروانه ای زیبا، بال میگیرد و دور می شود ، فکر می کردی میتوانی تا آخرین روزی که زمین به دور خود می چرخد و خورشید از پشت کو ه ها سرک می کشد در کنارش باشی!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
نار چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://emarat.blogsky.com/

سلام...زیبا بود اما سرشار از غم!!!بازم میام پیشت

سعید چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 06:51 ق.ظ http://grave-stone.blogsky

سلام رفیق
زیبا بود.
راستش منو یاد زلزله بم انداخت
یاد اون آهنگی که منصور واسه بم خونده بود

عیده و امسال عیدی ندارم
گذاشتی رفتی عزیزم
من بی قرارام
عیده و امسال تنهای تنهام
بجای عیدی عزیزم
من تورو می خوام

برفرار باشی و سبز

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 06:53 ق.ظ

سلام
ببین هر آهنگ یه کد مخصوص داره که می تونی از گوگل پیداش کنی
.مثلا میری می نویسی (کد اهنگ تقدیر از شادمهر) سرچ می کنی وقتی پیدا کردی، کد آهنگ که یه سری حروف و علایم هست رو کپی می کنی تو قسمت ویرایش قالب بعد از کد قالبت.
برقرار باشی و سبز!

سارا جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 05:42 ب.ظ http://سارمان

گاهی گمان نمیکنی ولی میشود!
گاهی نمیشودها میشود!!
گاهی هزاردوره دعابی اجابت است!!
گاهی نگفته قرعه به نام تومیشود!!:-(:-(
وبلاگت خیلی قشنگه داداشی برام دعاکن:-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد